امروزه یک وبسایت خوب، یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی دیجیتالی است که کارآفرینان میتوانند از آن استفاده کنند. داشتن یک وبسایت شرکتی برای برندسازی و معرفی فعالیتهای شرکت امری ضروری است. سایت مانند یک بروشور و کاتالوگ پیشرفته برای معرفی شرکت در جامعه میباشد. یک نظرسنجی در سال 2021 از بیش از 1200 صاحب کسب و کار نشان داد که از هر 4 کسبوکار کوچک 1 شرکت، وبسایت ندارد. بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است فکر کنند که داشتن حساب کاربری در رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین کافی است. اما با این حال، بدون وبسایت، کسبوکارهای کوچک فاقد «پایه اصلی» هستند. امروزه چون اکثر مردم جهان به اینترنت دسترسی دارند و دارای گوشی هوشنمد هستند به راحتی میتوانند هر در لحظه به سایت شما دسترسی داشته باشند و این یک راه ارتباطی مطمئن و همیشگی میباشد.